Wednesday, June 2, 2010

Pembunuhan Terancang JFK




Bermacam2 info yg aku baca tentang konspirasi pembunuhan terancang kerajaan Amerika terhadap Presiden amerika itu sendiri...bermacam2 kaji selidik yg dilakukan atas kes pembunuhan yg berprofil tinggi..aku pernah saksikan filem dimana mereka menceritakan bagaimana kejadian ini berlaku..tetapi mcm biasalah bila kita nak lawan kerajaan yg bertulang belakangkan yahudi mungkin semuanya bagai menuang air ke daun keladi... bermacam2 andaian yg dibuat oleh orang tapi apa yg paling menarik hati aku pasal keberanian JFK sendiri yg diandaikan oleh orang gak la aku tak tau sapa yg berani membuka rahsia Yahudi yg berpengkalan di Amerika dan niat jahat2 Yahudi itu sendiri...perghhh benda ni yg buat aku minat nak baca sangat dan nak sangat ambil tahu pasal cerita pembunuhan berprofil tinggi ni..


Aku pon tak tau nape tetiba lak hati nak baca kisah si JFK nih yg dari apa yg aku tau seorang Presiden Amerika yg jujur dan baik..entah lah ini tanggapan orang yg aku bawak ke dalam blog nih..pasal aku sendiri pon belum lahir lagi waktu si JFK ni kena tembak...kejadian ni berlaku pada awal 60'an...aku sendiri pernah tgk filem tentang konspirasi ni...kalau tak caye korang tgk la cite ni sendiri ..itu bagi yg tak tau la tapi bagi yg tak tau nak tgk leh la cube cari..dulu aku pernah tgk so aku dah lupe mcm mana and then sekarang aku tgh giat nak donlot* cite JFK1991 ni...betapa busuknya hati yahudi ni sampai dah tak kire orang dah dia nak bunuh..ye la sedangkan nabi pun sanggup dia bunuh inikan manusia biasa yg bernama JFK...alahai apa la sangat kan tapi mmg terbukti la kejahatan Yahudi ni mcm mana..salah satu bangsa yang umat islam akan lawan pada akhir zaman yg sebenar2nya...






Dari apa yg aku baca la tapi kesahihan dan kebenaran yg sebenar2nya aku tak berapa nak pasti la si JFK ni nak beritahu orang yg tulang belakang kepada badan perisikan CIA ni menjadi salah satu agenda Yahudi untuk meneruskan niat jahat mereka..itu dari apa yg aku baca la...tapi aku betul2 berminat nak amik tau cite ni walaupun takde la menyeluruh..dan dari ape yg aku tau jugak kes nih belum selesai pon sehingga ke hari nih...ye la mcm mana nak selesai kalau kerajaan yg kita nak lawan..tapi yg malangnye orang lain yg menjadi mangsa akan konspirasi yg berbayangkan Yahudi ni..tak pasal2 seorang tukang cuci bangunan yg tak tau ape2 dituduh membunuh Presiden dorang sendiri...perghhh tak logik and kesian mamat tuh..tak pasal2 lak kan...





Lee Harvey Oswald yg dikatakan menjadi pembunuh presiden amerika itu...dia yg tak tau pape dan yg tak tau jugak nape dia ditugaskan mencuci bangunan sewaktu JFK nak berarak..kire mmg tak logik giler la kan kite kalau presiden nak berarak mesti la kite nak tgk kan...tapi ini tak kite lak ditugaskan bekerja pada waktu tuh... dah tuh pulak 2 pengawal peribadi yg ditugaskan untuk menjadi perisai badan kepada kennedy boleh lak tak jalankan kerja pada waktu tuh..dari video yg aku tgk kat youtube kedua2 pengawal yg ditugaskan untuk mengawal JFK disuruh untuk naik kereta yg sewaktu itu mengekor kereta JFK..nampak yg pengawal peribadi tuh pon terpinga2 kenapa dia tak diberi untuk mengawal kereta presiden yg terang2 sudah diubah suai untuk 2 orang pengawal untuk mengawalnye dibelakang...



Kalau korang rajin dan ade rase ingin tahu korang leh la cari pasal JFK ni kat youtube...dan apa la salah si mamat tukang cuci ni sampai dituduh...dah tuh belum sempat dibicarakan dah kena tembak..nampak sangat plan yg dorang buat ni betul2 rapi...orang yg dikatakan membunuh salah satu suspek utama dalam kes ni betul2 marah pasal si mamat oswald ni sanggup bunuh presiden..tapi bagi aku itu adalah satu cara dorang untuk menutup mulut mamat oswald ni dari bersuara...nampak sangat kan...aku pun dah penat nak cari and belum lagi abis nak mencari dan belum puas untuk mengetahui kisah disebalik besar kerajaan Amerika waktu tuh...kalau korang nak tau kejam ke tak orang yg sanggup bunuh presiden sendiri korang leh la cari dekat wiki2 ker lagi senang...tapi aku tgh tunggu donlot* cite JFK ni abis dulu...


p/s : konspirasi jahat yg paling besar di abad ke 19

1 comment:

kyo_9 said...

btol2..
dgr citer JFK nih dibunuh sebab dia ade protes agenda zionis ntk New World Order.. wallahua'lam~